Intensivutbildning i Malmö

Intensivutbildning – snabbt, enkelt och bekvämt i Malmö

Har även du svårt att få tiden att räcka till? Vill/Behöver du ett ha ett körkort snabbt? Ja, då är vår intensivutbildning / intensivkurs helt klart något för dig! Med vår intensivutbildning har du möjlighet att få körkort inom endast ett par veckor. Det kan knappast bli snabbare, enklare eller mer bekvämt.

E 4 Trafikskolans intensivutbildning / intensivkurs i Malmö passar såväl nybörjare som de som har lite mer förkunskaper och praktisk erfarenhet. Hos oss är det alltid eleven som prioriteras och därför utgår vi alltid från dina förutsättningar och behov för att på bästa sätt hjälpa just dig. Teori och praktik varvas på ett naturligt och pedagogiskt sätt igenom hela utbildningen och du får tillgång till både lärarledd undervisning, av våra professionella och erfarna trafiklärare, som tid att studera på egen hand, antingen i våra moderna och välutrustade lokaler eller hemma.

Innan du startar vår intensivkurs ska du se till att ha ett godkänt körkortstillstånd. Detta ansöker du om hos Transportstyrelsen.

Hos oss på E4 Trafikskola i Malmö har alla möjlighet att ta sitt körkort!

Har du frågor eller funderingar om vår Intensivutbildning, kontakta oss gärna eller besök oss i våra nya, fräscha och moderna lokaler finns i närheten av Mobila. Välkommen till oss du också!